Tag Archives: runescape

SCHOOL’S FREAKIN’ OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kairi: YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! Well, for us that is. Yestrday was our last two finals, WHOO!!!! I got starburst, I don’t got meds. Yeaaaaah! WHOO!!!!! And…. I FINISHED A SHORT STORY FANFIC! OMFGWAFFLES! Check it out on our fanfiction.net account. THAT’S AN ORDER!!!

Nami: THE MOOSE COMMANDS YOU!!!!!!

Kairi: Yeah, I’m at her house. Also, I took a seme/uke quiz:

<img src=”http://www.semeuke.com/images/sgk.gif” border=0>
<p><b>You are a Chibi Seme</b><br>
You are the seme in disguise. Able to fit in and get along with uke and seme alike, you are able to get close to the uke on their level before exerting your dominance. This makes you at times manipulative and able to fool others about your true seme nature. Because of your harmless appearance, it takes the flamboyant Flaming Uke to match wits and really bring out your aggressive side to expose you for the seme that you are.<p>
<b>Most compatible with:</b> Flaming Uke, Badass Uke<br>
<b>Least compatible with:</b> Dramatic Uke<p>
What seme or uke are you? Take the experience at  <a href=”http://www.semeuke.com” target=_blank>SemeUke.com</a>, or get <a href=”http://www.gesshoku.org” target=_blank>seme/uke merch.</a>.

I’m a sucker for these quizzes. Maybe I could also be Flaming Uke. Maybe.

Nami: RUN!!! SHE’S A SEME!!!

Kairi: Mwahahahahaha….! Anywayziesoopsiedaisies, I’m out for now. PEACE!!!!!!!!!!

Advertisements

Leave a comment

Filed under Survival Guide

Merrrrryyyy Christmas!!!


Heya guys! I’m gonna be showing you out Xmas video!!! Here it is:

And everyon form the team Wants to say something:

Yano: Merry Christmas, WHOOOOO!!!

Kitsune: Happy holidays.

Lettuce AKA Chiyo-chan: MERRRRRRYYYY XMASSSSSS YEAHHHH!!!!!

Nana-chan: Yeah… Merry christmas…!

Yomi(used to be Namine, her name changed): MERRY CHRISTMAS, EVERYBODAYY!!!!

Mistillia: Merry Christmas!

Kagu-chan(MY CUZIN): Happay Holidayz!!!

Aikira: HAPPY HOLIDAYS TO ALLLL!!!

and finally, me, KAIRI MCEWIN SAYS HAPPY HOLIDAYS, HAPPY NEW YEAR, AND GOOD NIGHT PEEPS!!!! TELL US WHAT YOU GOT FOR CHRISTMAS IN THE COMMENTS!!!!!!!

~!~!~!~KAIRI MCEWIN~!~!~!~

Leave a comment

Filed under Survival Guide

Blargh!!!Q


Ok guys, Finals have worn me out, but, FINALLY!!!! THE FINAL DAY OF FINALS HAS FINALLY BEEN FINALIZED!!!!!!! Too many finals, lol. I have a few things to say,: MERRY X-MAS AND A HAPPY NEW YEAR!!!!!! I’ll make two videos (or 5 lol): One on Runescape, one on Fiestaaaaaa Online, and maybe a video game post or a post of me TRYING to make a X-mas anime photo on my computer. I also have a cool video game post of me playing Harvest Moon: More Friends of Mineral Town on my emulator, and that game I totally gamesharked the crap outta it. Plus, I got some early christmas presents from Nana-chan, Lettuce, and Yano-kun!!! (YAY!!!) Here they are:

  • A Sketchbook (Nana-chan)
  • A journal (Nana-chan)
  • Mountain Dew Code Red Lip Gloss (NANA-CHAN!!!)
  • A Necklace (Yano-kun 🙂 )
  • A ring (YANO-KUN 😀 😀 😀 )
  • A fave mix CD WITH TIK TOK AND FIREFLIES ON IT WHOO!!!!! (Lettuce)

And that’s it!!! And I discovered THINK GEEK . COM!!!!!! IT’S AWESOME!!!!! I am a geek too, ya know!!!!! >:D 😀 😛

Well, HAPPAY HOLIDAYZ!!!!!

~~~Kairi McEwin ^.^ Merry X-mas!!!!~~~

Leave a comment

Filed under Survival Guide

WHOOO!O!!!!!


TODAY IS NANA-CHAN’S BIRTHDAY!!!!!!!!!! WHOOO!!!!!! BE SURE TO WISH HER A HAPPAY BARFDAY, GUYS!!!!!!! And she better as hell let me play her new Super Mario Galaxy 2 game. Or this’ll be her last birthday. >:D Anyway! YAY FOR DECEMBER!!!!! As soon as I tape up Nana-chan picture (CUZ SHE RIPPED IT!!!!) I will hand over to Aikira (Not gonna trust it to Nana-chan) The notebook of pictures!!!!! Aikira will scan em and email them to me. Then they will go immediately onto here!!!!! WHOO!!!!!!!! So, for those of you who’ve got snow, what did you do this weekend!? Comment and Rate!!!!

2 Comments

Filed under Games, Non survival related, Personal, Survival Guide

OMG!!!


OH YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SO MUCH SNOW ON THE GROUND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  JUST MADE A SNOWMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a comment

Filed under Survival Guide

This looks promising…


I think this could be an opening for the SSG Hall0’D Fate anime or something. Yeah that’s the one about the post-apocalyptic world.

Leave a comment

Filed under Non survival related, Personal, Survival Guide

Yummm…


I an eating the remains of my mom’s burnt pop-tarts. Not saying she’s a bad cook. She’s a good cook, until it comes to the toaster. And OMG MY BURRITOS ARE DONE!!!!!!

Leave a comment

Filed under Survival Guide